کتابخانه عمومی کوثر

وبلاگ اطلاع رسانی کتابخانه عمومی کوثر همدان

کتابخانه عمومی کوثر

وبلاگ اطلاع رسانی کتابخانه عمومی کوثر همدان

کتابخانه عمومی کوثر

آدرس : همدان - کوی کوثر - خیابان فدک - جنب سالن ورزشی امام خمینی (ره)
تلفن:34246828-081

ساعات فعالیت :
شیفت صبح آقایان 7:30 لغایت 13:30
شیفت بعدازظهر خانم ها 13:30 لغایت 19:30
پنج شنبه ها صبح از ساعت 7:30 لغایت 13:00 (پنج شنبه ها بعد از ظهر کتابخانه تعطیل است ).

مدارک لازم جهت عضویت:
1 - اصل شناسنامه ی حاوی کد ملی یا اصل کارت ملی.
2 - یک قطعه عکس .
3 - تکمیل فرم تقاضای عضویت.
4 - پرداخت حق عضویت. ( یا ارائه ی مدرک ، جهت استفاده از تخفیف یا رایگان بودن عضویت ).

( لیست افراد مشمول برخوردار از تخفیف یا رایگان بودن حق عضویت، مانند خردسالان زیرپیش دبستانی، دانش آموزان کمتر از 14 سال سن ، اعضای فعال بسیج ، اهدا کنندگان کتاب (با ارائه ی قبض اهدای کتاب) و دیگر افراد وگروه های مشمول در کتابخانه وجود دارد).

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد با اشاره به مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: بر اساس فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۲۸ خرداد ماه به عنوان پایان مهلت شرکت و ارسال آثار به این جشنواره اعلام شده بود؛ اما بر اساس درخواست‌های مستند مکرر از سوی کتابداران، اعضای کتابخانه‌ها، مدیران کل نهاد، مسئولان استانی و برخی دستگاه‌های شرکت کننده در جشنواره، دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی مهلت شرکت در این جشنواره را تمدید کرد. به همین دلیل بخش الکترونیک جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۱۵ تیرماه تمدید شده و پس از این تاریخ سامانه جشنواره به صورت خودکار غیرفعال خواهد شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۳۱
کتابخانه کوثر


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۲۷
کتابخانه کوثر


شرکت اعضا کودک در مسابقه بزرگ نقاشی رضوی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۸
کتابخانه کوثر

20خرداد، روز صنایع دستی

شاید در میان تقویم روزهایی باشند که خیلی به آنها توجه نکنیم و به راحتی از کنار آنها بگذریم اما اگر تقویم رومیزی خود را باز کنید و نگاهی به نوشته هایش بیاندازید، می فهمید که امروز روزی برای ارج نهادن به آثار هنری است که بازگو کننده روح ملت ها و اقوام است. روزی برای بوسه زدن به دستان زنان و مردانی که با ذوقی سرشار، آثاری را خلق می کنند که خاص سرزمین مادری شان است و این هنر گرانقدر را از نسلی به نسل دیگر منتقل می سازند تا پایدار بماند و بر صفحه روزگار بدرخشد.

امروز، 20 خرداد، روز جهانی صنایع دستی است؛ روزی متعلق به دنیای پر نقش و نگار دست بافته ها و جلوه هایی که عاشقانه خلق شده اند و ارزش آنها به حدی است که نمی توان قیمتی را برای شان متصور شد. می توان در ذره ذره آنها عشق را لمس کرد و قصه دل خالقش را خواند. رنگ ها و نقش هایی که انگار لب به سخن می گشایند و داستانی شنیدنی را روایت می کنند؛ کافیست گوش جان داشته باشی و به این روایت دل بسپاری.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۵۷
کتابخانه کوثر

راز آن بوی شگفت                        

«راز آن بوی شگفت» داستانی است با زبان شاعرانه که در آن ابر و گنجشک و سایر موجودات هم نقش دارند و اثر با انبوهی از خرده روایت های به هم پیوسته جلو می رود.

کتاب: راز آن بوی شگفت

نویسنده: فریبا کلهر

انتشارات: به نشر

فریبا کلهر، رمان نویس و نویسندۀ پرکاری است که فعالیت خود در حیطه ادبیات داستانی کودک و نوجوان را از دهه 1360  و با حضور در مجله های «رشد» آغاز کرده و تألیفات زیادی نیز در این حیطه از خود برجای گذاشته است. او حدود 13 سال، یعنی از بدو تأسیس سروش کودکان تا سال های ۱۳۸۲ سمت سردبیری ماهنامه «سروش کودکان» را برعهده داشت و با زبان کودکان آشنایی بسیار خوبی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۳۱
کتابخانه کوثر


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۳
کتابخانه کوثر

کتاب‌های «اشغال؛ تصویر سیزدهم»، «حکمرانی حکیمانه»، «پول، خدا، بچه‌ها» و«هزار و سیصد و هجده ۱۳۱۸» در قالب طرح کتاب خوان خرداد ماه ۱۳۹۸ برای استفاده علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، چهار کتاب «اشغال؛ تصویر سیزدهم» اثر محمدرضا ابوالحسنی از انتشارات روایت فتح، «حکمرانی حکیمانه» اثر مصطفی دلشاد تهرانی از انتشارات دریا، «پول، خدا، بچه‌ها» اثر غلامرضا حیدری ابهری از انتشارات جمال و «هزار و سیصد و هجده ۱۳۱۸» گردآوری علی احمد محرابی از انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در طرح کتابخوان خرداد ماه ۱۳۹۸ معرفی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۰
کتابخانه کوثر