کتابخانه عمومی کوثر

وبلاگ اطلاع رسانی کتابخانه عمومی کوثر همدان

کتابخانه عمومی کوثر

وبلاگ اطلاع رسانی کتابخانه عمومی کوثر همدان

کتابخانه عمومی کوثر

آدرس : همدان - کوی کوثر - خیابان فدک - جنب سالن ورزشی امام خمینی (ره)
تلفن:34246828-081

ساعات فعالیت :
شیفت صبح آقایان 7:30 لغایت 13:30
شیفت بعدازظهر خانم ها 13:30 لغایت 19:30
پنج شنبه ها صبح از ساعت 7:30 لغایت 13:00 (پنج شنبه ها بعد از ظهر کتابخانه تعطیل است ).

مدارک لازم جهت عضویت:
1 - اصل شناسنامه ی حاوی کد ملی یا اصل کارت ملی.
2 - یک قطعه عکس .
3 - تکمیل فرم تقاضای عضویت.
4 - پرداخت حق عضویت. ( یا ارائه ی مدرک ، جهت استفاده از تخفیف یا رایگان بودن عضویت ).

( لیست افراد مشمول برخوردار از تخفیف یا رایگان بودن حق عضویت، مانند خردسالان زیرپیش دبستانی، دانش آموزان کمتر از 14 سال سن ، اعضای فعال بسیج ، اهدا کنندگان کتاب (با ارائه ی قبض اهدای کتاب) و دیگر افراد وگروه های مشمول در کتابخانه وجود دارد).

پویش کتابخوان مجازی

شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۳۷ ب.ظ

دریافت پویش کتاب‌خوان مجازی ویژه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

فراخوان اولین دوره پویش کتاب‌خوان مجازی ویژه انقلاب اسلامی، همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و نشرجام جم، منتشر شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پویش «کتاب‌خوان مجازی» عنوان طرحی است که به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور  از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این طرح تا شهریور ۱۳۹۷ موفق به دریافت بیش از ۲۹۰۰ ویدئو شده که در حال انتشار از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است. از آنجا که موفقیت و تداوم این طرح، بستر مناسبی را برای اجرای طرح‌های کتابخوانی مناسبتی فراهم کرده، بدین منظور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نظر دارد تا با همکاری نشرجام جم، جشنواره پویش کتاب خوان مجازی ویژه انقلاب اسلامی را همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار کند.

پویش کتابخوان مجازی


شیوه برگزاری جشنواره

این پویش در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال پیش‌بینی شده که علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می بایست یک کتاب با موضوع انقلاب اسلامی را در قالب یک ویدئو معرفی و فایل ویدئویی را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند. همچنین دو گروه سنی کودک و نوجوان نیز می‌توانند با ارسال فایل ویدئویی خوانش یا قصه گویی از کتابی با موضوع انقلاب اسلامی، در این مسابقه شرکت کنند.

مقررات شرکت در جشنواره

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش باید دقت داشته باشند که فایل ویدئویی با کادر افقی ارسال شود و مدت زمان آثار ارسالی نباید بیش از یک دقیقه باشد؛ همچنین کیفیت معرفی کتاب، تناسب منبع با گروه سنی شرکت کننده و استفاده از ایده های خلاقانه و انتخاب کتاب های منتشر شده از سال ۱۳۹۰ به بعد دارای اولویت امتیازدهی است.

شیوه تحویل آثار

علاقمندان برای ارسال آثار می بایست فایل ویدئوی معرفی کتاب مورد نظر را  در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #پویش_کتابخوان_مجازی و #کتابخوان_انقلاب_اسلامی منتشر کرده و صفحه اینستاگرام پویش کتاب خوان مجازی را در پست خود به صورت @ketabclip درج نمایند. پست مربوطه می بایست تا زمان اعلام نتایج قابل مشاهده باشد و حذف نشود. در بخش کودک و نوجوان، والدین می توانند ویدئوی مربوطه را در صفحه ای با نام خود انتشار دهند.

همچنین شرکت در این پویش برای علاقه‌مندان از طریق پیام‌رسان سروش به آدرسsapp.ir/ketabclip   نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

جوایز مسابقه

این جشنواره سه برگزیده و ۴۰ شایسته تقدیر خواهد داشت که در بخش برگزیدگان، به نفر اول ده میلیون ریال، نفر دوم و سوم هر کدام ۵ میلیون ریال کمک هزینه خرید کتاب در قالب کارت اعتباری تعلق می‌گیرد. همچنین به ۴۰ نفر شایسته تقدیر در این جشنواره نیز لوح تقدیر به همراه بن خرید کتاب الکترونیکی به ارزش ۱ میلیون ریال از سوی نشرجام جم اهدا می شود.

مهلت شرکت در مسابقه و داوری آثار

علاقمندان از تاریخ دوشنبه ۱۰ دی تا ۲۲ بهمن ماه فرصت دارند تا در جشنواره پویش کتاب خوان مجازی ویژه انقلاب اسلامی شرکت کنند. داوری آثار نیز  از ۲۳ بهمن آغاز و تا ۲۸  بهمن ماه ادامه پیدا می‌کند و در نهایت برگزیدگان این جشنواره طی مراسمی در اسفندماه، معرفی و تقدیر می‌شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۸
کتابخانه کوثر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی